Introductie
Ben je klantgericht, weet je van aanpakken en telefoneer je graag? Dan ben je welkom als servicedesk medewerker in een gekend callcenter. We zoeken een enthousiaste, meertalige call agent mét technisch inzicht. Kriebelt het al om er in te vliegen?
Jouw verantwoordelijkheden
Als servicedesk medewerker in het call center ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt in opdracht van jouw klant:
- Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de specifieke instructies van de klant, en dit in meerdere talen
- Je beantwoordt alle inkomende oproepen en mails die je worden toevertrouwd
- Je verwerkt alle info in het vernieuwende call-center systeem en/of in het interne systeem van de klant
- Je garandeert een vriendelijke en correcte dienstverlening, op maat van jouw klant
- Je neemt initiatief en denkt mee na over mogelijke verbeteringen om de werking van het team te optimaliseren
- Je gaat elke dag gedreven aan de slag om je persoonlijke doelstellingen en die van je team te halen.
Ons aanbod
Als inbound call agent kom je terecht bij een stabiele en gerenommeerde werkgever
- Je start in een functie met optie vaste tewerkstelling.
- Je krijgt een intensieve training en coaching op de werkvloer, die een stevige basis vormt voor jouw customer service skills.
- Je mag rekenen op een correcte verloning in verhouding tot je kennis en ervaring
- Bovendien zijn er meerdere extralegale voordelen : maaltijdcheques, groepsverzekering en deelname aan een aantrekkelijk extra bonussysteem
- Er is veel aandacht voor welzijn op het werk
- Je komt terecht in een enthousiast team
- Jouw bedrijf is een mensgerichte werkgever. Je gaat aan de slag in een warme en informele werkomgeving waar je ruimte krijgt voor initiatief en zelfontplooiing
Comments are disabled.