Nieuwe artikelen

Callcenter medewerker

Callcenter medewerker

Callcenter medewerker

Introductie

Ben je klantgericht, weet je van aanpakken en telefoneer je graag? Dan ben je welkom als servicedesk medewerker in een gekend callcenter. We zoeken een enthousiaste, meertalige call agent mét technisch inzicht. Kriebelt het al om er in te vliegen?

Jouw verantwoordelijkheden

Als servicedesk medewerker in het call center ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt in opdracht van jouw klant:

  • Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de specifieke instructies van de klant, en dit in meerdere talen
  • Je beantwoordt alle inkomende oproepen en mails die je worden toevertrouwd
  • Je verwerkt alle info in het vernieuwende call-center systeem en/of in het interne systeem van de klant
  • Je garandeert een vriendelijke en correcte dienstverlening, op maat van jouw klant
  • Je neemt initiatief en denkt mee na over mogelijke verbeteringen om de werking van het team te optimaliseren
  • Je gaat elke dag gedreven aan de slag om je persoonlijke doelstellingen en die van je team te halen. 

Jouw profiel

  • Je bent een enthousiaste, communicatieve en uitgesproken taalvaardige customer service medewerker of call agent. 
  • Je kan je heel vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Frans. Engels en/of Duits is een bijkomende troef.
  • Je bent spontaan en vriendelijk en je blinkt uit in klant- en oplossingsgerichte communicatie
  • Behaalde je een bachelors-of masterdiploma in een taal-gerelateerde richting? Geen must, maar wel mooi meegenomen.
  • Je bent niet op zoek naar een “9 to 5” job: je bent bereid je flexibel op te stellen, zowel naar taken toe, als naar uurrooster: 1 op de 2 weekends werk je. 
  • Je bent stressbestendig en houdt van uitdagingen
  • Je typt snel en foutloos en je kunt vlot overweg met de PC en met nieuwe softwareprogramma’s.
  • Je staat open voor feedback en je leert graag bij
  • Je kijkt bewust uit naar een deeltijdse functie

Ons aanbod

Als inbound call agent kom je terecht bij een stabiele en gerenommeerde werkgever

  • Je start in een functie met optie vaste tewerkstelling. 
  • Je krijgt een intensieve training en coaching op de werkvloer, die een stevige basis vormt voor jouw customer service skills.
  • Je mag rekenen op een correcte verloning in verhouding tot je kennis en ervaring
  • Bovendien zijn er meerdere extralegale voordelen : maaltijdcheques, groepsverzekering en deelname aan een aantrekkelijk extra bonussysteem
  • Er is veel aandacht voor welzijn op het werk 
  • Je komt terecht in een enthousiast team
  • Jouw bedrijf is een mensgerichte werkgever. Je gaat aan de slag in een warme en informele werkomgeving waar je ruimte krijgt voor initiatief en zelfontplooiing
https://www.vindazo.be/vacatures/callcenter-medewerker.html

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op leukinhuis.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Ontdek de Voordelen van een Wasstraat in Zeist voor uw Auto

Het onderhouden van uw auto is essentieel om de levensduur te verlengen en de waarde ervan te behouden. Een van de eenvoudigste manieren om dit te doen, is door regelmatig gebruik te maken van een Wasstraat in Zeist. Of u nu een drukke professional bent of een zorgzame ouder die altijd onderweg is, een wasstraat kan u tijd besparen en ervoor zorgen dat uw auto er altijd op zijn best uitziet. In deze blogpost duiken we dieper in de wereld van autowasstraten en ontdekken we waarom ze zo voordelig zijn voor autobezitters in Zeist. Waarom Kiezen voor een Wasstraat in Zeist? Gemak en Tijdbesparing Een van de grootste voordelen van een wasstraat is het gemak. U hoeft niet langer uw auto met de hand te wassen, wat tijdrovend en vermoeiend kan zijn. Wasstraten bieden een snelle en efficiënte manier om uw auto schoon te maken, vaak binnen enkele minuten. Professionele

Gepubliceerd door Leuk in huis.nl